Reklamaci lze podat e-mailem na info@pidlitacka.cz, přes kontaktní formulář, přes naši infolinku nebo na přepážkách v Zákaznickém centru Lítačka ve Škodově paláci.
Pro přijetí reklamace potřebujeme vědět, čeho se reklamace týká, tedy například o jakou konkrétní objednávku či jízdenku se jedná, důvod reklamace a Vaši kontaktní e-mailovou adresu.
Podání reklamace se Vám snažíme maximálně usnadnit, pokud od Vás budeme pro přijetí nebo vyřízení reklamace potřebovat znát další údaje, doptáme se.
Veškeré reklamace vyřizujeme ve lhůtě 30 dní.
Nefunkční kartu Lítačka můžete reklamovat na přepážkách v Zákaznickém centru Lítačka ve Škodově paláci. Podrobnější informace o reklamaci karty Lítačka najdete v oddílu Častých dotazů "Karta Lítačka – návody".